Průvodce: 9 ověřených principů jak spalovat tuky

Efektivní spalování tuků není o speciálních cvicích nebo dietách, ale o principech, tedy o pravidlech vašeho životního stylu. Tato pravidla mají ovšem zásadní podmínku – musí být dlouhodobě udržitelná. Jinak nemají význam. Předpokládám, že nikdo nechce pevnější zdraví nebo vyrýsovanou postavu jen na léto, ale na celý rok nebo nejlépe na celý život. Řiďte se následujícími pravidly a garantuji vám, že za nedlouho zaznamenáte dramatické změny na postavě i zdraví.

#1 Žádný informační guláš

Vyberte si jednoho člověka nebo projekt, kterým se budete řídit. Téměř každý, kdo chce zhubnout nebo zpevnit postavu, hledá různé postupy. Odbíhá od jednoho cvičení ke druhému, střídá diety a podobně. Vybere si pak několik programů a od každého si vezme kousek. Jediné, co z toho vznikne, je informační guláš a často proti sobě jdoucí poučky. Člověk se nikam neposune a je frustrovaný, protože výsledky se nedostavují. A pak zase rychle odbíhá k jinému programu, jiné dietě, jinému cvičení… Možná se vám to bude na úvod zdát trochu málo, ale to, že budete následovat důsledně jeden program a setrváte u něj dlouhodobě, hraje v procesu přeměny postavy stěžejní roli. Pokud vám to dává smysl a líbí se vám naše práce, zkuste čerpat informace z mého blogu a vstoupit do našeho online fitness programu Výzva 21 dní.

#2 Diety už nikdy

Dieta je pojem, který musíte opustit. Je to totiž termín, který značí určitou změnu ve vašem životním stylu “od” “do”. Není to tedy dlouhodobý stav. Diety jsou často dlouhodobě neudržitelné. Přestože váš známý nebo nějaká celebrita zázračně zhubne díky nové a revoluční dietě, pravděpodobně se po jejím přerušení jeho tělo vrátí zpět do původního stavu, často i s nějakým nehezkým bonusem. Pokud chcete zhubnout nastálo, je potřeba mnohem víc než dieta. Je potřeba se naučit vařit chutně, a to z kvalitních a čerstvých potravin. To celé jednoduše a rychle. Jednoduše se naučíte vařit zdravě díky našemu novému programu Jídelníčková Výzva.

#3 Ukliďte si ledničku a špajz

Ne, nepodezřívám vás z toho, že máte doma nepořádek. Myslím tím to, že pokud máte doma tyčinky Snickers, předsmažený smažený sýr nebo bůček, pak se vám bude špatně dodržovat kvalitní strava a budete mít chuť hřešit. Nejjednodušší způsob je tedy darovat tyto šmakulády o dům dál, nebo se jich jednoduše zbavit. Jste to, co jíte! A pokud budete obětí svých chutí, nejdete po cestě za zdravím a skvěle vypadajícím tělem. Až si “uklidíte”, naplánujte si, co budete vařit a to nakupte. Vždy čerstvé. Tipy jak se večer nepřejídat: – Přes den jezte hlavně bílkoviny, tuky a zeleninu – Dostatečně pijte, po doušcích – Večer si zacvičte – Po cvičení si udělejte zeleninový salát, kvalitní kus masa a rozhodně se nebojte přílohy – Jezte večeři v pořadí výše – 1.salát (vláknina, vitamíny a minerály), 2.maso (bílkoviny) a 3.příloha (sacharidy) – Objevte superpřílohu Quinou – Udělejte si proteinový dezert (Na našem e-shopu dostanete e-book s recepty ke každé objednávce zdarma)

#4 Přijímejte bílkoviny

Proteiny neboli bílkoviny mají velmi dobrou schopnost zasytit. Měli byste jich mít v každém hlavním jídle dostatek. Klidně 50 gramů u chlapů a lehce přes 30 gramů u žen. V překladu větší nebo menší kus masa nebo luštěnin. Naopak na svačiny to s nimi moc nepřehánějte (do 15 gramů). Svačiny jsou přesnídávky a měly by proto tak vypadat. Třeba trochu vloček, chia semínek, strouhaný kokos, kokosové mléko, bílý jogurt, na plátky nakrájené kaki a zakápnout lžičkou medu.

ACTIVE Protein

Protein zaměřený na lidi s aktivním životním stylem.

– bohatá přírodní chuť založená na bázi přírodních ingrediencí

– 4 složky bílkovin pro maximální využitelnost a vstřebatelnost

– obsahuje 100% vitamínů B-komplexu pro rychlejší překonání únavy a vyčerpání po tréninku

#5 Spánek je mocný

Pokud jste nevěnovali doposud spánku dostatečný fokus, pak to dnes večer změňte. Bez kvalitního spánku není dobrá regenerace, produktivita v práci, ale ani správné hormonální nastavení pro přeměnu postavy! Každý má však délku dobrého spánku jinou. Někdo 7,5 jiný 8 nebo 9 hodin. Doporučuji si stáhnout aplikaci Sleep Cycle (iOS, Android) a sledovat kvalitu spánku. Pokud vám bude ukazovat, že kvalita je menší než 80%, pak zkuste večer méně pracovat, chodit dříve trénovat, nebo jít prostě spát o chvíli dříve a naspat o trochu více.

#6 Pravidelně posilujte

Posilování stimuluje vaše svaly a vaše svaly spalují energii! Vaše svaly jsou váš spalovací motor. Pokud chcete, aby pracovaly pro vás a neustále spalovaly, musíte je pravidelně trénovat a hlídat si, abyste jich měli i při snižování váhy stále stejně. V žádném případě o ně nesmíte přicházet! Vsuvka pro dámy – Nebojte se, že když začnete cvičit, třeba v našem online programu, že naberete hromadu svalů a budete vypadat jako chlap. To jsou zbytečné obavy. Ženy nejsou k velkým svalovým přírůstkům hormonálně nastaveny. Žena musí cvičit 2 – 3x intenzivněji a tvrději než muž, aby dosáhla stejného svalového přírůstku.

_vyr_67GORILLA-AMINO-720x950 GORILLA AMINO Fuel – aminokyseliny

První pomoc svalům po tréninku! – *až o 350 % účinnější než klasické aminokyseliny BCAA – komplex 16 druhů aminokyselin včetně BCAA – volné struktury aminokyselin zaručují maximální regenerační a protektivní účinky *[2005 – 2007] studie účinnosti aminokyselin a jejich porovnání na univerzitě v Galvestonu

#7 Buďte v pohodě

Zbytečně se nestresujte. Spousta lidí si dokáže podkopat nohy zbytečnými výčitkami, vystresovat se a přijít o výsledky. Situace A: Vynechal jsem trénink. Dala jsem si něco špatného k jídlu. Prostě se stalo a slibte si, že už příště budete lépe připravení nebo si uděláte 100% čas. Vezměte si ponaučení, ale nestresujte se s tím. Situace B: Nemohu se rozhodnout, jestli snídat nebo nesnídat. Nemůžete zaujmout postoj a rozhodnout se, co je pro vás lepší? Zkuste jednoduše jeden týden nesnídat a druhý týden snídat. A rozhodněte se prostě podle toho, jak se cítíte lépe. Nebo jezte jen, když budete mít ráno opravdu hlad a jindy nejezte. Hlavně v klidu! Situace C: Nestíhám pravidelně jíst. Vynechal jsem jídlo! Jídlo je nejčastěji řešený problém kulturisty a příznivci fitness. Také jsem to zažil a od dob, co půstuji, tohle už neřeším. Jsem svobodný od jídla. Jídlo mi neurčuje tok dění. Na druhou stranu si raději sednu večer nad královskou večeři (kvalitou, pestrostí i množstvím) a v klidu se najím.

#8 Nezapomeňte na tuky

Tuky nejsou vaším nepřítelem, naopak. Zdravé tuky, tedy především ty rostlinné (ale i živočišné) fungují jako zdroj energie, chrání svaly před úbytkem, podporují mozek, obsahují vitamíny a minerály, jsou v nich obsažené antioxidanty. Nicméně nejsou tuky jako tuky. Moji favorite mezi tuky jsou mandle nebo fantastické mandlové máslo, avokádo, kokosový olej třeba na restování, para ořechy nebo kakaové máslo, z kterého uděláte domácí čokoládu.

#9 Aplikujte intervaly nebo sprinty

Sprinty ani intervaly nejsou příliš příjemné. Na druhou stranu charakteristickou vysokou intenzitou zapojíte celé tělo, posílíte tím svaly, nakopnete metabolismus, vytrénujete svoji kondičku, a to za minimum času.

Závěrem…

– Trénujte každý den a střídejte typy tréninků. – Přemýšlejte u všeho, co děláte, ale nestresujte se. – Dostatečně spěte a zapojte se do Výzvy 21 dní nebo Jídelníčkové Výzvy. Klíčová slova: protein, spalování tuků, výzva 21 dní, jídelníčková výzva, přerušované půstování, jak spalovat tuky  

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů