Jak si užít letní grilování a nepřibrat

Letní posezení s přáteli a rodinou u grilu je neoddělitelnou tradicí nás všech. Není se čemu divit, láska prochází žaludkem. Co by však každý chtěl oddělit od těchto společenských akcí, je pocit přejedení, černé svědomí a následný příbytek na váze. My však víme, že grilování lze udělat zdravěji bez radikálního omezování!

V následujícím článku bych Vám chtěl představit několik principů, díky jejichž dodržování si budete moci užít své oblíbené grilování bez výrazných negativních důsledků. Nemusíte se obávat, zdravé grilování neznamená grilování bez chuti. Ale k tomu se dostaneme později.

Jaké jsou důvody, proč po grilování tloustneme

  • příliš velké množství chodů – klobásky, kuře, žebírka, tři druhy přílohy atd.
  • střídání nejrůznějších druhů alkohol často s přídavkem cukru
  • rychlé jedení
  • pití při jídle
  • nedostatečné množství zeleniny a zeleninových salátů
  • nedostatek fyzické aktivity

Toto vše ovlivňuje následný pocit těžkosti a příbytek na váze. Třešničkou na dortu je pak ponocování, takže si tělo nemůže ani řádně odpočinout. Dodržujte tedy následující principy grilování bez výčitek a vyzrajte tak nad tloustnutím.

1. Bez práce nejsou koláče

Grilování je bohatý zdroj energie. Proto je nutné vytvořit co nejideálnější prostředí v těle tak, aby byla tato energie využita požadovaným způsobem. Tedy ideálně na regeneraci svalů nikoli na ukládání tuků. Toho docílíte tak, že si tak hodinku předem dáte pořádně do těla. Zařaďte posilovací trénink nebo např. vyběhněte ven a sprintujte. Musí to být opravdu těžká, intenzivní aktivita, která vyčerpá velké množství sacharidů ze zásobního svalového glykogenu. Grilování si jednoduše musíte zasloužit!

2. Nechte si pomoci

Je jasné, že po takovém tréninku budete mít asi pořádný hlad. Jak se tedy udržet, abyste neujídali i z talířů svých přátel? Mám pro Vás jednoduchý trik. Třicet minut před jídlem si dejte tři tobolky spalovače tuků METBURN. Nemusíte se ničeho obávat. Jedná se o zdravotně nezávadný doplněk stravy, který může užívat každý. Tyto tobolky obsahují vlákninu, díky které budete mít dříve pocit nasycení, takže toho nesníte příliš. To však není vše. Látka obsažená v METBURNu (kyselina alfalipoová) pomůže Vašemu tělu využít sacharidy právě na regeneraci svalů. Tento spalovač navíc obsahuje složky, díky kterým podpoříte svůj metabolismus na další hodiny.

GORILLA METBURN - spalovač tuků
GORILLA METBURN

Turbo pro metabolismus
– obsahuje látky posílující metabolismus (krebsův cyklus)

snižuje cholesterol a kontroluje krevní cukr

– 50 % obsahu je speciální japonská vláknina glukomannan

3. Jen jeden

Během grilování připravujte jen jeden chod a nalévejte jeden druh pití. Tím omezíte pocit potřeby neustále něco ochutnávat. Dejte si opravdu záležet na chuti grilovaného a zajisté budou Vaše chuťové pohárky uspokojeny.

4. Jezte postupně a chytře

Nejdříve si dejte zeleninový salát, poté maso např. s nějakým dipem a teprve poté se dojezte přílohou (doporučuji quinoový salát). Pokud dodržíte tento postup, rozhodně toho nesníte tolik. Salát Vás před-zasytí, maso zaplní a přílohou se dojíte.

5. Pozor! Během jídla se nepije

Pomáháte-li si rozmělňovat stravu v ústech pomocí nápoje, děláte svému tělu medvědí službu. Proto, abychom u jídla nepili, mám hned dva důvody. Za prvé máme tendence obsah úst přímo spláchnout do žaludku a sousto řádně nepokousat. Tím výrazně škodíme žaludku a celé trávící soustavě. Za druhé pak jíme rychleji a nedáváme svému tělu možnost nás včas upozornit, že jsme již syti. Takže se jednoduše přecpeme.

6. Kvalita > kvantita

Toto pravidlo pak platí především u alkoholu. Doporučuji Vám koupit si raději jednu láhev kvalitního nápoje, na kterém si opravdu pochutnáte, než nakoupit několik druhů cukrem doslazovaných nápojů a opíjet se jími.

Užijte si svoji první zodpovědnou grilovačku!

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů