Detoxikace – jak správně postupovat při očistě

Vítejte ve světě smysluplné detoxikace organismu!

Přemýšlíte nad detoxikací? V čem spočívá správná očista organismu? Na to vše se dnes můžete těšit v článku!

TRÁVENÍ JAKO KLÍČ K ÚSPĚŠNÉ DETOXIKACI

Dnes už si mnoho lidí uvědomuje, že naše tělo lze vybičovat k téměř čemukoli. Ať už je to neustále se zlepšující sportovní výkon, rychlost přemýšlení, fungování v extrémních podmínkách a mnoho dalších věcí, které člověk jako bytost dokáže.

Ovšem jen málo lidí si uvědomí, že je tělo samo o sobě i perfektním detoxikačním nástrojem. A pokud mu dáme možnost a smysluplné prostředky, dokáže se očistit samo, a to nejlépe, jak jen umí.

Úspěšná detoxikace za mě tkví v nastavení funkčního trávení a zastavení intoxikace těla díky kvalitním a čerstvým potravinám. Pak už zbývá jen dovolit tělu, aby detoxikovalo.

Krok první: Zdravé trávení

Jak s oblibou připomínám, nejsme to, co jíme, ale to, co strávíme. Bez trávení bychom nežili, protože bychom nedostávali do těla žádné živiny a energii. Už před 2000 lety se Hippokratés domníval, že špatné trávení je původcem většiny nemocí. Teprve až s příchodem klinických studií se jeho domněnky potvrdily.

V našem těle je mnohem více bakterií než buněk. Nerovnováha těchto bakterií má zásadní vliv na naši imunitu, zdraví a především na zmiňované trávení.

Naštěstí existuje relativně jednoduché řešení:

– 1x ročně kúra probiotik Floracor.
– Konzumace kysaných výrobků (kefír, máslo, kysané zelí, kvaltní italské sýry).
– Dostatek vlákniny (jakákoliv zelenina, cibule atd).
– Přestaňte jíst nesmysly, jezte opravdové a čerstvé potraviny. Opravdovými potravinami myslím takové potraviny, které obsahují méně než 5 složek.

Detox balíček

Detoxikační balíček

Vše co potřebujete pro úspěšnou detoxikaci organismu!
– 100 % DDD vitamínů a minerálů
– probiotika, prebiotika a enzymy
– navíc extra dávka koenzymu Q10 a kurkuminu

Přední odborníci na výživu se shodují na tom, že účinná detoxikace začíná nápravou vašeho trávení skrze probiotika, vitamíny a minerály. Tím dodáte tělu všechny potřebné věci k automatické detoxikaci organismu! Za účelem správné detoxikace jsem vytvořil detoxikační balíček.

Na druhou stranu zapracujte na faktorech, ničících trávení:

Stres.
Penicilin a antibiotika – pokud je už musíte absolvovat, 100% zařaďte probiotika. Především antibiotika zametou celkově se všemi bakteriemi ve střevech, jak symbiotickými tak nesymbiotickými.
– Ale i ostatní léky (na srdce, bolesti, prášky na spaní, steroidy) se podepisují na špatném trávení.

Krok druhý: Zastavení intoxikace

Jelikož celé téma trávení a intoxikace je velice obšírné, chystám se na sepsání ebooku/knihy, kde se budu tímto tématem zabývat podrobně.

Tématu se chci věnovat především proto, že jsem přesvědčený, že se většina lidí neustále intoxikuje, aniž by to tušila. V tomto článku z intoxikačních cest vyjmenuji jen ty nejčastější.

Kosmetika – dávejte si pozor na obsah hliníkových solí.

Pitní režim – nepijte z PET lahví, zvolte raději sklo, keramiku nebo sofistikovanější plast bez BPA.

Výživa – nejezte zbytečně cizokrajné potraviny, dovezené od protinožců. Ovoce cestuje do Evropy velkou dlouhou dobu a většinou je napouštěno látkami, které mají za úkol ovoce ochránit před zkažením.

Očkování – Očkování je opravdu kontroverzní téma. Nechci zde polemizovat nad povinným očkováním. Ale opravdu potřebujete každé očkování, na které běží reklama v televizi? Dokonce i spousta odborníků a lékařů dnes poukazuje na očkování jako na byznys se zdravím a strachem lidí.

Kouření a alkohol – myslím, že toto opravdu není třeba vysvětlovat.

Krok třetí: Dejte tělu prostor k detoxikaci

Pravidelní čtenáři vědí, že dlouhodobě částečně půstuji. Nejenže mi to dovolí udělat více práce a nemusím tím pádem přemýšlet, co budu dopoledne jíst, ale také to vlastně dá prostor tělu se přirozeně detoxikovat.

Ráno máme největší schopnost detoxikovat játra a kromě toho nalačno máme nejvyšší hladinu testosteronu.

Pro ty, kteří si nemohou představit nejíst tři hodiny, je to celkově i výzva. Protože pokud nevydržíte bez jídla pár hodin, jste závislí na jídle. To může člověka svazovat víc, než si může připouštět.

A jak poznáte, že vás jídlo ovládá? Po 2,5-3 hodinách bez jídla jste jako na trní, nervózní, vaše produktivita prudce klesá a nemůžete už myslet na nic jiného než jídlo. Já jsem před lety byl úplně stejný a musím říct, že mě to neuvěřitelně obíralo na celkové svobodě.

Kratší ale náročnější způsob je 3 dny v kuse nejíst, ano 72 hodin. Jen pít vodu, pokud je nějak špatně, vzít si pár mandlí nebo oříšků a pokračovat v půstu.

Dlouhodobější a příjemnější varianta je dopolední půstování, třeba pět dní v týdnu. Princip je jednoduchý. Ráno se jen pije voda, čaj nebo káva. Bez nějakých přídavků.

Postup (řekněme, že vstáváte v 6:00):

První týden půstujte jen 3 hodiny po probuzení, tedy do cca 9:00 a pak až teprve začněte jíst.

Druhý týden půstujte o další 1,5 hodinu déle, tedy celkem 4,5 hodiny po probuzení do cca 10:30.

Třetí a další týdny půstujte od rána do poledne tj. 12:00 a teprve pak až začněte lehce jíst.

V každém případě po měsíci, co budete krátkodobé půsty testovat a zvykat si, naslouchejte tělu a když bude některý den v týdnu chtít jíst od rána, jezte. Tedy pokud se budete cítít slabí, nezregenerovaní a podobně.

Akční plán

1. Napravte trávení probiotiky, kysanými výrobky a prebiotickou vlákninou.
2. Zastavte intoxikaci těla tím, že budete jíst kvalitní potraviny a nebudete např. pít z pet lahví.
3. Dejte tělu prostor, aby se mělo šanci detoxikovat. Jinak řečeno začněte půstovat.

Klíčová slova: trávení a mikroflóra, nabírání svalů, spalování tuků, detoxikace, mýty o výživě

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů